Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Ελένη Λαζαρίδου


         Καρδιά στην αστροφεγγιά
    ------------------------------------------
                                      Τάνγκο

Την καρδιά μου σου ανοίγω για ένα σταθμό                  
κι όνειρα κάνω επάνω στο φεγγάρι
όλα αδιάφορα γύρω μου κι εγώ ζητώ
τα γλυκά σου φιλιά μες της νύχτας τη χάρη.

Την καρδιά μου σου δίνω στην αστροφεγγιά
για ρομαντικά ταξίδια στου ονείρου το χάδι
κι όλα να μιλούνε γι’ αυτή τη φωτιά
τα κορμιά που εκπέμπουνε μες στο σκοτάδι.

Την καρδιά μου σου δίνω για μια ματιά
κι όλοι αλλάζουν από το πρώτο σου βλέμμα
θέλει αγάπη η ζωή μας και ομορφιά
όταν θέλεις να ζεις στου ονείρου το πνεύμα.

Μια αγάπη ένας έρωτας και ένας καημός
ένας έρωτας γλυκός να μας συντροφεύει
να μοιράζω τα φιλιά μου για ένα καημό
και να παίρνω αυτά που η καρδιά μου γυρεύει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου